فجر ملی/حضور مدیر عامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی

مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی دغدغه ها و مشکلات مشتریان خواهد بود.

به گزارش اقتصاد ۱۲۰، روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و  ارزیابی نحوه عملکرد بخش های مختلف بانک در ارائه خدمات به مشتریان، امروز ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۰.۳۰ صبح در مرکز تماس  اداره کل روابط عمومی حضور می یابد  و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور  به صورت تلفنی  گفت و گو خواهد کرد.

علاقمندان می توانند با شماره گیری تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰  کلید ۳ با مدیرعامل بانک بی واسطه گفت و گو کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesad120.ir/?p=10184

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

تسهیلات غیر حضوری بانک ملی

بدون چک، سفته و گواهی کسر از حقوق

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پیشنهادی: