تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اقتصاد 120 می باشد و استفاده غیر قانونی از آن پیگرد قانونی دارد.

۷ کارخانه تولید واگن، لوکومتیو و مترو در کشور داریم که ظرفیت تولیدشان به اندازه یک کارخانه هم نیست

اگر الان هم این پول را به ما بدهند ارزش آن یک هفتم شده و هیچ کس انگیزه سرمایه گذاری ندارد.

رحمت الله پوربابایی، رئیس انجمن صنایع ریلی در گفتگو با «خانه اقتصاد» گفت: قرار بود اگر یک ناوگانی به بستر حمل و نقل کشور اضافه کردیم، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت پول آن را به راه آهن بدهد ولی ۷ سال است که پول ما را نمی‌دهند/ اگر الان هم این پول را به ما بدهند ارزش آن یک هفتم شده و هیچ کس انگیزه سرمایه گذاری ندارد./ تامین اجتماعی و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت چالش جدی برای ما سرمایه‌گذاران درست کردند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesad120.ir/?p=26426

اخبار برگزیده ***

اخبار پیشنهادی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.