رحمت الله پوربابایی، رئیس انجمن صنایع ریلی در گفتگو با «خانه اقتصاد» گفت: قرار بود اگر یک ناوگانی به بستر حمل و نقل کشور اضافه کردیم، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت پول آن را به راه آهن بدهد ولی ۷ سال است که پول ما را نمیدهند/ اگر الان هم این پول را به ما بدهند ارزش آن یک هفتم شده و هیچ کس انگیزه سرمایه گذاری ندارد./ تامین اجتماعی و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت چالش جدی برای ما سرمایهگذاران درست کردند.




