حسن عابدی جعفری، وزیر اسبق بازرگانی در گفتگو با «خانه اقتصاد» گفت: در زمان بشار اسد از طریق سوریه کاملا روی اسرائیل احاطه داشتیم و صهیونیستها جرات تهدید ایران را نداشتند/ مردم بعد از جنگ فهمیدند که جریان مقاومت برای کشور مفید است و در راستای حفظ ایران قدم بر میدارد./ انصاف است که امروز شعار نه غزه نه لبنان بدهیم؟/ اگر الان بشار اسد در سوریه بود، اسرائیل میتوانست به ایران حمله کند؟ قطعا خیر.




