جواد ابراهیمی مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران ایران در گفتوگو با «اقتصاد ۱۲۰» گفت: دلالان و واسطهها به دلیل عدم نظارت دولت، گوشت را ۳۰ درصد گران میکنند و به مردم میفروشند، این هیچ ارتباطی به جنگ ندارد/ اگر جنگ هم نمیشد قیمت کالاها دقیقا همین بود که الان هست و تفاوتی نداشت./ جنگ در ایران تا الان هیچ نقشی در افزایش قیمت محصولات نداشته است




