مهدی عسگری نماینده سابق مجلس و تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفتوگو با «اقتصاد ۱۲۰» گفت: قحطی در کشوری که میتواند با ۱۴ کشور همسایه ارتباط داشته باشد ابدا ممکن نیست/ کشور ما آنقدر مرزهای گسترده دارد که سالی ۱۵ میلیارد دلار قاچاق کالا داریم، چگونه میشود چنین کشوری دچار قحطی شود؟!




