تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اقتصاد 120 می باشد و استفاده غیر قانونی از آن پیگرد قانونی دارد.

استفاده چندین‌باره رئیس‌جمهور از کلمه قحطی آنهم در شرایط جنگی خیلی عجیب است!/ آیا این پالس به دشمن نیست؟

قحطی در کشوری که می‌تواند با ۱۴ کشور همسایه ارتباط داشته باشد ابدا ممکن نیست.

مهدی عسگری نماینده سابق مجلس و تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفت‌وگو با «اقتصاد ۱۲۰» گفت: قحطی در کشوری که می‌تواند با ۱۴ کشور همسایه ارتباط داشته باشد ابدا ممکن نیست/ کشور ما آنقدر مرزهای گسترده دارد که سالی ۱۵ میلیارد دلار قاچاق کالا داریم، چگونه می‌شود چنین کشوری دچار قحطی شود؟!

اخبار برگزیده ***

اخبار پیشنهادی

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.