حمید حسینی، عضو اتاق بازرگانی در گفتگو با «خانه اقتصاد» گفت: وقتی هوایپماهای امارات به بنادر جنوبی و لاوان حمله کردند شیخنشینهای عربی با ابوظبی وارد چالش شدند/ فشارها آنقدر بالا گرفت که شیخ منصور برادر حاکم ابوظبی با قالیباف تماس گرفت/ توییت شیخ محمد نشان میدهد که دوبی هم از حرکت ابوظبی ناراضی است./ خروج امارات از اوپک نشان میدهد که این کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد.




