به گزارش «اقتصاد ۱۲۰» درحالیکه گروه اسنپ طی چند سال اخیر بارها اعلام کرده سهم این گروه از بازار تاکسیهای اینترنتی در کشور حدود ۹۰ درصد است، اما گزارش اخیر مرکز پژوهشهای مجلس نشان میدهد این ادعا واقعیت ندارد.
طبق نتایج بررسیهای مرکز پژوهشهای مجلس، طی سال ۱۴۰۲ با صرفنظر از سهم ناچیز دیگر شرکتها، سهم دو شرکت بزرگ یعنی اسنپ و تپسی از بازار تاکسیهای اینترنتی کشور به ترتیب ۵۶ و ۴۶ درصد بوده و ادعای سهم ۹۰ درصدی اسنپ در این بازار خلاف واقع است.




