به گزارش «خانه اقتصاد» براساس صورت مالی سال ۱۴۰۳ گروه رایتل، این شرکت زیرمجموعه شستا در سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۹۴ میلیارد تومان صرف هزینههای تبلیغاتی کرده که طبق صورت مالی، عمده آن صرف قرارداد اسپانسری با باشگاه استقلال و تبلیغات در مسابقات یورو ۲۰۲۴ شده است.
قابل ذکر است تمرکز حجم قابلتوجهی از تبلیغات شرکت در یک یا دو قرارداد، علاوهبر اینکه در نوع خود بیسابقه است، همچنین آمار نشان میدهد هزینه تبلیغاتی رایتل نسبت به سال ۱۴۰۲ که هزینه تبلیغات کمتر از ۷۷ میلیارد تومان بوده، رشد ۲.۵ برابری داشته است.




