در سطح جهانی هر یک دلار هزینه تبلیغاتی در صنعت بانکداری به طور متوسط ۱۸ دلار درآمد اضافه ایجاد میکند.
طبق گزارشهای رسمی، هزینهکرد ۴۱ میلیارد تومانی بانک اقتصادنوین در تبلیغات، به خلق ۸۶۰۰ میلیارد تومان درآمد منجر شده است؛ یعنی بازدهیای کمنظیر و بیش از ۲۰۰ برابری که در فضای رقابتی بانکداری ایران نمونه مشابهی ندارد.
حتی اگر تمام این ارقام را با نرخ تورم تعدیل کنیم و افزایش درآمد بانک را با قیمتهای واقعی بسنجیم، رقم ۷ هزار میلیارد تومان نتیجه نهایی است؛ عددی که همچنان معادل ۱۷۰ برابر هزینه تبلیغات است و نشاندهنده اثربخشی کمسابقه اقدامات تبلیغاتی چندماه گذشته این بانک است.
مشروح گزارش را اینجا بخوانید:




